搜尋此網誌

2014年4月21日 星期一

森林家族 - 夏日海灘

這個情景是四月頭在日本森林家族玩具店中見到的,好靚!一定要買這艘船.....如果我家中有咁大的地方砌這個場景就發達了😄!




4 則留言:

  1. 我一來看見第一張, 心想就想這是你砌嗎?
    好認同你所講, 我都好想屋企有咁大地方去砌SF, 正到爆!
    (我搬家了, 希望新地步你可以到訪, 之後的BLOG你總係睇到, 但寫唔到留言, 希望住居一齊順利啦)

    回覆刪除
    回覆
    1. 特登讓大家誤會一下嘛!哈哈!好耐無砌場景,但就不停買SF,因為深信一定有時間砌。終於明白何解很多人買了玩具一直原封不動地放著了。

      刪除
  2. 日本砌的場景真的很靚,我都是買了一堆未砌.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你忙於照顧小B, 更加無時間玩啦!

      刪除