搜尋此網誌

2009年7月26日 星期日

馬仔 - 我的低能.......

我以前很少看漫畫書,理由因為太貴,好快看罷,同時始終覺得文字的描繪能力更引人入勝。後來,開始有接觸一些繪本,例如高木直子 (不過只會買內地版),覺得唔須要太用腦,都不錯。前兩年書展,已見到很多人爭相購買 "馬仔 - 我的低能之道" ,我仍沒有太大興趣,心想可能是一些很幼稚的書。不過有次逛書店時,按不住取了一本來看,發覺內面的有趣片段好有同感,有些情節簡直會發生在你與我身上,而且畫工好可愛,所以今年書展,想了很久,決定全部買回來慢慢看,不過,都真是幾貴啊......


仲有作者的網址....


http://www.maggiemarket.com/



 


 


2 則留言:

  1. 我見呢SET書係MTR買晒廣告咁,係唔係好好笑嫁?
    [版主回覆07/26/2009 20:10:00]真係好好笑,返工的OL前兩會有同感,結咗婚第三本有共鳴,我估其他兩本你都會笑 (我未有時翻兩翻!)!! 

    回覆刪除
  2. 好鐘意你個 background ar , 我行咗四個hour 都快死, 你好勵害喎 8個鐘

    回覆刪除