搜尋此網誌

2009年8月10日 星期一

情景 (四) - 冰涼小店

最近Sunnie 工作好忙,好少約朋友相聚;不過,今日她難得放假,所以約了她的好朋友---Rainbow一起打網球。  大熱天時,做完運動,大汗叠細汗之際,她們竟然見到有間 "冰涼小店",當然立即走入去買汽水同雪糕啦!


Sunnie :  Rainbow, 你先坐低,我請客啦!     唔該....要.........


收銀員:多謝,請到隔離取汽水同雪糕。

服務員:麻煩呢邊! 



Sunnie: 唔該.......

服務員:請你等等.....

服務員:小姐,你的......

Sunnie & Rainbow:  好好味,舒服哂!!!



P.S.  其實最近都幾忙,所以個情景整了一個星期,因為一搬一執好費時,今晚影相都攪了2 個小時......吹吹風,真是服咗你!!


5 則留言:

  1. 佢地d動態好配合ar, 長枱自己做的嗎?? 好啱用喎, 收銀櫃台好得ar, 好鐘意, ...好想試下鳥巢定雀巢d 雪糕邊個好食d
    [版主回覆08/11/2009 21:49:00]張枱是連四張椅子買 (不過自己加長咗台面),個收銀櫃是MIMO快餐 (我買了食物 ==>好正,跟足 "大X樂",但個櫃紙做,當然無買間屋)。  
    鳥巢同雀巢d 雪糕一樣好食,最重要,是大腸桿菌無超標!!

    回覆刪除
  2. 好正呀~近期大家既作品好得呀 真係好想今晚砌返個黎玩下呀
    原來多D 公仔感覺上好似好玩D
    [版主回覆08/11/2009 21:45:00]快D切呀,好心急!! MIMO公仔都幾好玩,不過,我影了很久才影到相,因為個個都站不穩,常常撞跌哂其他物件。

    回覆刪除
  3. 正呀!我鐘意你呢個場景呀!D 櫃仔同枱仔好靚呀,係邊到出品嫁?特別個收銀櫃我好鐘意呀!原本你都有成四個MIMO ,多D人好玩D呢!!
    [版主回覆08/11/2009 21:42:00]多謝你喜歡  (唔好氹我開心) !  講開又講,昨晚我見到你個新場景,一邊讚,一邊叫埋老公過來欣賞,他當然讚嘆不已! 點知,我取出自己個箱出來慢慢影相時,又叫他來看,得個 "唔"字及"幾靚呀".....一睇個反應就知什麼叫高下立見......
    個櫃是MIMO麵家、張枱是連椅買 (不過自己加長咗台面),個收銀櫃是MIMO快餐 (我又買了部分,D食物好正,但個櫃紙做!)。   我其實有5 個MIMO,因為可以多D配搭嘛!!

    回覆刪除
  4. 好得喎!好似前排漫畫展個小食部呀 嗰兩個雪糕柜正!唔該比友芒果甜筒我啦
    [版主回覆08/11/2009 23:24:00]多謝!  無錯呀,就是嗰兩個雪糕柜。  芒果甜筒賣哂,朱古力好不好?  仲有,下次叫Sunnie 約埋藍藍再去幫襯啦!

    回覆刪除
  5. 其實我想問你d mimo 用具 (櫃, 枱...) 係邊到買嫁,我覺得好靚但又唔知可以係邊到買,去門市佢又叫我訂,但我又覺佢好貴.... 煩惱  
    [版主回覆08/13/2009 08:30:00]其實,MIMO的出品只有環球自己有得賣,所以我都是去門市買。開頭全套買,點知越出越多,又貴又大件,我就買散餐。本來我有訂,但後來都是決定見到實物才買,因為都不會無貨!

    回覆刪除