搜尋此網誌

2011年7月1日 星期五

快樂假期

快樂的五天假期轉眼就過去,我次次都是這樣,返工就不願放假,放假就不想返工。其實,對我來說,去旅行的最大目的是讓自己可以有真正的休息,在香港的假期我根本無可能放低工作,只有在外地我方能暫時與工作分開 (不過我今回都忍唔住用了free Wifi看了看公司事務)。

這五天的目的地是曼谷,好relax, 因為已經去過幾次,所以沒有什麼地方要趕著去,住的酒店出出入入亦要坐船仔,涼風送爽,十分舒服。



酒店大堂一景。




這隻船仔我們坐了十多次。

這間酒店好有渡假感覺,不過我無游水,但就差不多天天早起床做gym , 跟住就行商場。此外,這個行程就是食食食。日本菜,法國菜,意大利菜及泰國菜,我真是不敢上磅


這是第一晚的日式放題,不停食,飽到肚痛。



意大利菜,好好味,環境又寧靜。



椰子味蛋糕,回味無窮。



法式菜,第三次去食lu!!!


 


 


3 則留言:

  1. 呢間酒店唔平呢!我次次去BKK都係早出晚歸,所有朋友仔話唔駛住得咁豪。鳴鳴鳴!都要搵次住好d先!哈!
    [版主回覆07/01/2011 12:50:00]你D朋友仔講得對,如果日日早出晚歸,真係有D浪費;但如果會留在酒店慢慢享用早餐、relax 下、做下gym、看下書的話,泰國的靚酒店在東南亞中算是較平了 (尤其有時會有特價套餐),你下次如果唔日日趕去玩同 "血拼",可以試一下。我 "沙士"嗰年8月去曼谷,試過5千幾元住半島五日四夜連機票,簡直至今難忘!!!  現在住唔起lu!)

    回覆刪除
  2. d食物好似好好味呀   間酒店出入都係座船, 好正!
     
    [版主回覆07/02/2011 13:36:00]真係好好食 ga, 不過代價就是又重磅了 ….. 唉 !

    回覆刪除
  3. 椰子味蛋糕.. 一定好香ar.. 好想食
     
    [版主回覆07/02/2011 21:46:00]真係好香甜,我是看旅遊書介紹的,最重要間 cafe 是有free wifi!!

    回覆刪除