搜尋此網誌

2011年6月12日 星期日

森林家族 - 商店

我甚少買二手貨品,這個森林家族商店是例外,好像是去年在網上Bid 回來,不過一直都沒有開過,今天用了兩個多小時還原。記得原先物主都叫我要檢查一下,看看有否缺漏,結果,今年才發現少了一些配件,但又多了一些其他配件。其實,物主已保存得十分小心,我估佢有太多,所以亂了。算啦,我在其他地方又找了些相關放入去,我估大家都不會太覺的。而事實上,這套陳年出品又真是有超多配件,而且件件都非常精緻,如果我從前經已有買森林家族的話,都會購買。


post 完啲相,又要工作......否則,明天有排辛苦.......





這是商店的外貎,好特別,因為有餐飲及零售....








內裡有好多BB用品及玩具呀!!!








有果汁賣喎,我的攝影技術就差少少..


4 則留言:

  1. Sf D 商店真係好靚ga ~ 就算冇時間玩, 得閒望o下都開心呀~ 攝影呢d 野其都幾主觀..(我覺得) 影出黎個角度好唔好其實見仁見智~
    呢張我覺得影得唔錯ga ~ 影多d 就會越黎越好ga lar ! 加油呀! 期待你post 更多Sf 既相呀!
    [版主回覆06/13/2011 22:35:00]多謝你的鼓勵,我都將佢放咗入去個書櫃內,悶就打開櫃門看看,又真係幾開心!

    回覆刪除
  2. 呢間我都有啦, 不過外邊個簷蓬頂有D唔同. 呢套我最鍾意佢個露天茶座.
    D相唔差! 幾好呀!  免仔由店內行出黎果張我鍾意.
    [版主回覆06/15/2011 22:18:00]我之前一直只是鍾意家居擺設,直至見至這款我才發現商鋪之吸引之處 。
    其實,我最唔識影全屋景,個背景不知用什麼來遮蓋??

    回覆刪除
  3. 我開始時先買"商店", 因為有齊配件! 之後就開始買屋仔, D家俬一件一件買, 買買吓就變好多....
    其實我儲SF咁耐, 都未試過砌大場影.  不過我自己諗背影可以用大咭紙做, 長度和高度可以剛好配合你個櫃. 如果你鍾意劃畫, 你可劃山, 天空.....等等.....因為SF都係在森林嘛! 由於劃畫油色係我最差一PART, 所以我會用顏色咭紙. 剪出山, 樹, 白雲...等等, 之後續件續件痴上咭紙. 
    我比較懶, 有時只用一張白色咭紙遮住後邊D集物就算....
     
     
    [版主回覆06/17/2011 13:24:00]多謝你的寶貴意見。早兩天上你的blog 細閱,才發覺你原來放售從前的收藏品,可惜我晚了一步....

    回覆刪除
  4. 你想要是最舊款餐廳?

    較新款餐廳已經賣出了!

    回覆刪除