搜尋此網誌

2011年6月4日 星期六

Y世代……唉!

你可能會同我講,不要標籤某一個群組,而我亦見過有例外的,但大部分Y世代的朋友仔都真是生活在大樹下,完全不能承受任何衝擊,甚至大聲啲話兩句都不可以 (記住,不是駡,只是惡啲去訓示….)老實講,我真是不可能日日都當她們好似小孩子一樣又呵又錫,因為大家都有自己職責及崗位,但她們卻忘記了自己是在社會上工作中,結果大家不敢向她們施予正常的壓力。是她們的幸福或是不幸呢?


3 則留言:

  1. 我自己雖然都是九十後~
    但我唔介意 標籤某一個群組~
    因為其實同樣身為 九十後/ Y 世代,我都「頂」唔順d同輩~
    眼見d同輩唔係有「公主未完夢」就係有「係敢扮哂蟹症」,
    真係好生氣~
    最慘係你話佢, 佢又話你「扮大排」、「傷害佢脆弱的小心靈」~
    唉............
    都唔知到底係邊個有錯在先......
     
    [版主回覆06/12/2011 16:56:00]希望你可以繼續有自己之性格,不要被其他人『同化』,這樣你才可以有同輩中脫穎而出。

    回覆刪除
  2. 在我個人來說, 這是不幸. 
    我同你睇法一樣, 依家D後生仔, 全完唔用腦思考, 你教佢, 佢又唔接受! 話多兩句, 就比面色你睇...  連個客都覺得佢有問題, 說話比較恨, 但佢反而同我投訴個客.  仲問我"依家係咪客人大晒先".....
    我都同我D朋友講, 個後生仔唔係我助理, 係我老大.  好彩佢表見真的太差, 比公司炒了.   機會就是這樣溜走! 
    [版主回覆06/15/2011 22:22:00]我之前打電話約他們見工,更真令我大開眼界!我明白現在是難請人,但我以為自己是被interview 嗰個。他們說話的禮貌及態度,予我第一印象差得不能再差。我簡直現在便要自行做心理輔導:"日後他們就是我的同事/ 下屬....唉!!

    回覆刪除
  3. Hi, 我想問你還有沒有森林家族的擺設呢? 最近我和個囡都喜歡, 不過市面價錢太貴-_-........

    回覆刪除